【十個flamingo cup holder嘅用法】

flamingo cup holder

【十個cup holder嘅用法】

當你買完個cup holder,有無諗過其實佢唔單只係一個cup holder ,佢仲有其他用途!
更多水泡浮床款式 https://shop.holimood.com/shop/

Flamingo Cup Holder :

1. 卡片座


你嘅卡片代表你咗嘅身份,用flamingo cup holder做你嘅卡片座,啲人一定會記得你,就算唔記得你都會記得隻flamingo,當啲人記得隻flamingo就自然會記得你。

2.筆筒


公司嘅文具成日都亂咁擺,其實只要有一隻unicorn cup holder就可以幫你整理好所有文具。

3.電話座


想一路浸浴一路用電話,就梗係搵unicorn cup holder 晾住部電話喺個浴缸度啦 !

4.戒指座


Unicorn又叫做獨角獸,顧名思義就係有一隻角 佢隻角咁突出就梗係用嚟放戒指啦 !

5.放海綿


當office嘅女同事食完飯要洗飯盒嘅時候,佢又再出現喇 !

6.番梘座


將佢變成番梘座又可以同佢一齊沖涼。

7.放遊戲機手制


隻unicorn同flamingo咁顯眼,下次打機嘅時候一定會記得個手掣放邊。

8.做snack bar


認真工作又點可以冇零食呢,唔想放到全枱都係搞到老細以為你淨係識得食?擺哂係個cup holder到,實無死之餘仲可以用黎呃LIKE~

9.放水杯


其實佢本身係用嚟放水杯,不過我哋覺得佢應該會有其他用途,所以先將佢放到最後。

10.其他用途
喺comment度留言,等我哋知道個cup holder 仲可以做到啲咩!

Leave a Reply